Skuteczna karta produktu zawiera:

  • szczegółowe opisy produktów;
  • odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów (FAQ);
  • dobry tekst sprzedażowy;
  • cechy, których nie widać na zdjęciach;
  • zastosowania produktu;
  • zasady użytkowania i pielęgnacji;
  • opinie (zadowolonych) klientów.

Teksty sprzedażowe to także:

  • skondensowane treści;
  • wykorzystanie słów kluczowych i dobrych praktyk SEO;
  • stosowanie CTA i zachęt do zakupu.

Formatowanie Twojej oferty odpowiednie do platformy:

jak możemy Ci pomóc?

Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.

button iconwyślij zapytanie

Dzięki odpowiedniemu nasyceniu opisów słowami kluczowymi twoje produkty mogą zyskać widoczność
w wyszukiwarce Amazona czy Allegro, a także w wynikach Google.

Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO

Zadbaj o swoje treści sprzedażowe.

Zoptymalizujemy je dla Ciebie z myślą o klientach i algorytmach.

Karta produktu na Amazonie

Największa zachodnia platforma handlowa, która teraz działa także w Polsce!
Zjedliśmy zęby na opisach na Amazona (na rynki zagraniczne i na rynek polski).

Wiemy, jak pisać opisy i formatować karty produktu, żeby zwiększyć sprzedaż.
Pozycjonujemy produkty w wyszukiwarce Amazona i w Google.

Korzystamy z narzędzi, dzięki którym otrzymujemy frazy kluczowe przydatne
w pozycjonowaniu produktów na Amazonie.

Opisy aukcji na Allegro

Allegro to portal znany wszystkim w Polsce. Do tej pory żaden zagraniczny konkurent
nie podważył pozycji tej platformy.

Format wykorzystywanych tam opisów jest wszystkim znany, ale i tutaj można się
wyróżnić, a zarazem wyjść naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów – podając
wyczerpujące informacje w przystępnej formie – oraz algorytmom – pamiętając
o słowach kluczowych i odpowiednim formatowaniu. To właśnie tak tworzone są silnie oddziałujące teksty sprzedażowe.

Opisy produktów
na branżowych platformach

Wiele branż ma swoje tematyczne platformy sprzedażowe. Sprzedajesz kosmetyki,
odzież i dodatki, elektronikę albo produkty spożywcze? Przygotujemy Twój idealny
tekst sprzedażowy oraz opisy produktów do publikacji na branżowych platformach,
takich jak Showroom, Morele, Pakamera (to tylko przykłady). Odpowiednio dobrane
treści mogą mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży.

Karty produktu na zagraniczne
platformy sprzedażowe:
Amazon, Shopee, Yandex i inne

Współpracujemy z ekspertami od lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów
produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk.
Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych na
każdej karcie produktu. Nasze opisy na rynki zagraniczne są dostosowane do
wymogów i najlepszych praktyk poszczególnych platform.

Napisz do nas i zwiększ swoją sprzedaż na platformach sprzedażowych.

Nasze przykładowe realizacje

Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:

jak możemy Ci pomóc?
arrow_icon

Tworzymy opisy produktów, usług i kategorii w trakcie
zamkniętych projektów.

arrow_icon

Pracujemy w sposób ciągły, na bieżąco reagując na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.

Rzetelne, angażujące i naturalnie brzmiące opisy z odpowiednimi frazami kluczowymi to sposób na realizację
obydwu celów: przyciągnięcia klientów do sklepu i przełożenia ich obecności na sprzedaż.

Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC

faq

FAQ

najczęściej zadawane pytania

Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?

Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!

Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?

Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.

Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?

Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.