Skuteczne i unikalne
opisy produktów oraz usług:

  • wspierają decyzje zakupowe klientów;
  • zawierają najważniejsze i jednoznaczne informacje o produktach;
  • wykorzystują CTA;
  • prezentują największe zalety produktu;
  • pozycjonują produkty i Twój sklep w wyszukiwarkach
    (tworzone zgodnie z zasadami SEO).

Opisy kategorii:
 

  • zwiększają siłę kart produktów w wyszukiwarkach (SEO);
  • wzmacniają zaufanie do Twojego sklepu;
  • informują potencjalnych klientów o ogólnej charakterystyce
    produktów w sklepie internetowym.

jak możemy Ci pomóc?

Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.

button iconwyślij zapytanie

Dzięki odpowiedniemu nasyceniu opisów słowami kluczowymi twoje produkty mogą zyskać widoczność
w wyszukiwarce Amazona czy Allegro, a także w wynikach Google.

Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO

Tworzymy opisy dla ludzi, które działają także na algorytmy

Opisy produktów,
usług i kategorii – dla SEO

  • Wiemy, jak tworzyć opisy produktów oraz kategorii w sklepie internetowym.
    Zadbamy o to, aby uwzględniały odpowiednie słowa kluczowe. Ich liczbę i rodzaj
    dostosowujemy do specyfiki Twojego produktu, charakteru marki i poziomu
    konkurencji. 
  • Wykorzystujemy słowa kluczowe dostarczone przez klienta lub przez nasz
    wewnętrzny dział SEO.
  • Dostosowujemy działania do strategii marki. Pod uwagę bierzemy planowane
    działania SEM i łatwość pozycjonowania z wybranymi frazami kluczowymi
  • Dbamy o wewnętrzną spójność opisów, fraz kluczowych i tagów. W ten sposób
    usprawniamy pracę wewnętrznej wyszukiwarki Twojego sklepu.
  • Pomagamy algorytmom, stosując odpowiednie formatowanie i strukturę opisów.

Poprawimy Twoje pozycje
w wynikach wyszukiwania Google
(i nie tylko).

  • Piszemy jasne opisy, w których zawieramy najważniejsze,
    najczęściej
    wyszukiwane informacje.
  • Stosujemy język korzyści. Proponujemy skuteczne CTA.
  • Dbamy o wizerunek Twojej marki. Opisy produktów będą pasowały
    do charakteru
    Twojego sklepu.
  • Wszystkie opisy wyjdą spod ręki zawodowych copywriterów.
    Twoje teksty będą
    poprawne, przejrzyste i odpowiednio sformatowane.

Zadbamy o doświadczenie Twoich klientów

button iconUmów konsultację

Nasze przykładowe realizacje

Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:

jak możemy Ci pomóc?
arrow_icon

Tworzymy opisy produktów, usług i kategorii w trakcie
zamkniętych projektów.

arrow_icon

Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.

Rzetelne, angażujące i naturalnie brzmiące opisy z odpowiednimi frazami kluczowymi to sposób na realizację
obydwu celów: przyciągnięcia klientów do sklepu i przełożenia ich obecności na sprzedaż.

Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC

faq

FAQ

najczęściej zadawane pytania

Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?

Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!

Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?

Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.

Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?

Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.

poczytaj na blogu