Skuteczne opisy produktów i kategorii
dla Twojego sklepu internetowego
Poprawimy Twoje wyniki widoczności i sprzedaży.
Skuteczne i unikalne
opisy produktów oraz usług:
- wspierają decyzje zakupowe klientów;
- zawierają najważniejsze i jednoznaczne informacje o produktach;
- wykorzystują CTA;
- prezentują największe zalety produktu;
- pozycjonują produkty i Twój sklep w wyszukiwarkach
(tworzone zgodnie z zasadami SEO).
Opisy kategorii:
- zwiększają siłę kart produktów w wyszukiwarkach (SEO);
- wzmacniają zaufanie do Twojego sklepu;
- informują potencjalnych klientów o ogólnej charakterystyce
produktów w sklepie internetowym.
jak możemy Ci pomóc?
Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.
wyślij zapytanieDzięki odpowiedniemu nasyceniu opisów słowami kluczowymi twoje produkty mogą zyskać widoczność
w wyszukiwarce Amazona czy Allegro, a także w wynikach Google.
Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO
Tworzymy opisy dla ludzi, które działają także na algorytmy
Opisy produktów,
usług i kategorii – dla SEO
- Wiemy, jak tworzyć opisy produktów oraz kategorii w sklepie internetowym.
Zadbamy o to, aby uwzględniały odpowiednie słowa kluczowe. Ich liczbę i rodzaj
dostosowujemy do specyfiki Twojego produktu, charakteru marki i poziomu
konkurencji. - Wykorzystujemy słowa kluczowe dostarczone przez klienta lub przez nasz
wewnętrzny dział SEO. - Dostosowujemy działania do strategii marki. Pod uwagę bierzemy planowane
działania SEM i łatwość pozycjonowania z wybranymi frazami kluczowymi - Dbamy o wewnętrzną spójność opisów, fraz kluczowych i tagów. W ten sposób
usprawniamy pracę wewnętrznej wyszukiwarki Twojego sklepu. - Pomagamy algorytmom, stosując odpowiednie formatowanie i strukturę opisów.
Poprawimy Twoje pozycje
w wynikach wyszukiwania Google
(i nie tylko).
- Piszemy jasne opisy, w których zawieramy najważniejsze,
najczęściej
wyszukiwane informacje. - Stosujemy język korzyści. Proponujemy skuteczne CTA.
- Dbamy o wizerunek Twojej marki. Opisy produktów będą pasowały
do charakteru
Twojego sklepu. - Wszystkie opisy wyjdą spod ręki zawodowych copywriterów.
Twoje teksty będą
poprawne, przejrzyste i odpowiednio sformatowane.
Zadbamy o doświadczenie Twoich klientów
Umów konsultacjęNasze przykładowe realizacje
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy opisy produktów, usług i kategorii w trakcie
zamkniętych projektów.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.
Rzetelne, angażujące i naturalnie brzmiące opisy z odpowiednimi frazami kluczowymi to sposób na realizację
obydwu celów: przyciągnięcia klientów do sklepu i przełożenia ich obecności na sprzedaż.
Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?
Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!
Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?
Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.
Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?
Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.
poczytaj na blogu
content
Słowa, które sprzedają – czym jest język korzyści, co daje i jak go używać w e-commerce?
„Proszę sprzedać mi…” to prawdopodobnie najpopularniejsze sformułowanie używane przez rekruterów podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko sprzedawcy.
social
Jak prowadzić profil firmowy na LinkedIn, aby przyciągnąć klientów biznesowych, marketing B2B na LinkedIn
LinkedIn to największa na świecie platforma networkingowa, która zrzesza ponad 500 mln specjalistów i ekspertów w swoich branżach.
SEO
Słowo w służbie obrazu – tekst alternatywny i jego zastosowanie
W 1911 roku, w trakcie amerykańskiego sympozjum poświęconego dziennikarstwu i reklamie, redaktor Arthur Brisbane miał powiedzieć: „Używajcie obrazów. Każdy jest wart tysiąc słów”.