Witamy na naszym blogu
content
Jak napisać zakładkę „o nas”? Przykuj uwagę konsumentów
Napisanie strony „o nas” nierzadko przyprawia przedsiębiorców o ból głowy. Choć z pozoru zadanie to wydaje się dość proste (w końcu kto wie o Twojej firmie więcej niż Ty?), rzeczywistość bywa inna.
e-comm
Przez słowa do serca kupujących, czyli rola treści w odnoszeniu sukcesów sprzedażowych na Amazonie
Aby w ogóle móc zacząć myśleć o sukcesie sprzedażowym na Amazonie, powinniśmy przede wszystkim zadbać o widoczność marki oraz o to, aby oferta trafiła do jak największej liczby odbiorców.
SEO
Błędnie zapisane słowa kluczowe – jaką pełnią rolę w SEO?
Nie ma żadnych wątpliwości, że słowa kluczowe są niezwykle ważne pod względem pozycjonowania. Pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, o czym jest tekst i na tej podstawie oceniają jego atrakcyjność.
social
Jak prowadzić profil firmowy na LinkedIn, aby przyciągnąć klientów biznesowych, marketing B2B na LinkedIn
LinkedIn to największa na świecie platforma networkingowa, która zrzesza ponad 500 mln specjalistów i ekspertów w swoich branżach.
SEO
Błędnie zapisane słowa kluczowe – jaką pełnią rolę w SEO?
Nie ma żadnych wątpliwości, że słowa kluczowe są niezwykle ważne pod względem pozycjonowania. Pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, o czym jest tekst i na tej podstawie oceniają jego atrakcyjność.
e-comm
Przez słowa do serca kupujących, czyli rola treści w odnoszeniu sukcesów sprzedażowych na Amazonie
Aby w ogóle móc zacząć myśleć o sukcesie sprzedażowym na Amazonie, powinniśmy przede wszystkim zadbać o widoczność marki oraz o to, aby oferta trafiła do jak największej liczby odbiorców.
content
Jak napisać zakładkę „o nas”? Przykuj uwagę konsumentów
Napisanie strony „o nas” nierzadko przyprawia przedsiębiorców o ból głowy. Choć z pozoru zadanie to wydaje się dość proste (w końcu kto wie o Twojej firmie więcej niż Ty?), rzeczywistość bywa inna.
content
Słowa, które sprzedają – czym jest język korzyści, co daje i jak go używać w e-commerce?
„Proszę sprzedać mi…” to prawdopodobnie najpopularniejsze sformułowanie używane przez rekruterów podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko sprzedawcy.
social
Jak prowadzić profil firmowy na LinkedIn, aby przyciągnąć klientów biznesowych, marketing B2B na LinkedIn
LinkedIn to największa na świecie platforma networkingowa, która zrzesza ponad 500 mln specjalistów i ekspertów w swoich branżach.
social
Jak założyć profil firmy na LinkedIn
W dobie cyfryzacji wszystkie, nawet najmniejsze firmy muszą być dostępne w sieci. Od dawna już powszechny jest pogląd, że jeżeli jakaś działalność nie ma chociażby strony internetowej i fanpage’u na Facebooku, to w zasadzie nie istnieje.