Artykuły na zamówienie: 
 

  • Tworzymy artykuły na zamówione tematy i pod kątem wymaganych słów kluczowych.
  • Dopasowujemy charakter treści do odbiorców
    i celów biznesowych.
  • Nasze teksty pozycjonują Twój sklep i produkty (SEO).

Strategia treści
i frazy kluczowe:

  • Opracowujemy strategię treści na bloga firmowego.
  • Wykonujemy kompleksową analizę słów kluczowych
    na potrzeby treści publikowanych na blogu firmowym.
  • Planujemy teksty i grafiki oraz zarządzamy kalendarzem umieszczenia ich w sieci.

Publikacja:
 

  • Publikujemy treści klientów w ich CMS-ach.
  • Nadajemy tekstom odpowiednie opisy, tytuły i metatagi.

jak możemy Ci pomóc?

Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.

button iconwyślij zapytanie

Blog firmowy wspomoże Twoje działania SEO, zbuduje profesjonalny wizerunek
i zwiększy zaufanie do Twojej marki. Nieistotne, czy sprzedajesz produkty, czy usługi.

Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC

Piszemy angażujące treści na zamówienie w 5 krokach

01

Frazy kluczowe

Nasz dział SEO identyfikuje i analizuje
odpowiednie frazy kluczowe lub weryfikuje słowa
kluczowe dostarczone przez klienta. Z długiej listy
wybieramy te, które najlepiej pasują do marki,
celów sprzedażowych i grupy docelowej.

02

Strategia treści

Na tej podstawie wspólnie z klientem
planujemy strategię treści. Posłuży ona
do przygotowania planu konkretnych tematów,
tekstów i grafik.

03

Kalendarz publikacji

Przygotowujemy kalendarz publikacji, który może posłużyć także jako podstawa
harmonogramu realizacji projektu.

04

Tworzenie treści

W tym kroku przeprowadzamy pogłębiony
research i analizujemy materiały od klienta.
Następnie copywriter wyspecjalizowany w danej
dziedzinie tworzy tekst zgodnie z zasadami SEO.
Na koniec SEO copywriting podlega
profesjonalnej redakcji merytoryczno-językowej.

05

Publikacja

Publikujemy materiały w CMS-ie klienta.
Dbamy o odpowiednie formatowanie i układ
treści. Optymalizujemy wszystko pod kątem SEO,
nadając odpowiednie metaopisy, tytuły i tagi. 

Działamy elastycznie – dopasowujemy się
do
Twoich potrzeb

Ty decydujesz, które kroki zamówisz u nas,
a które zrealizujesz wewnętrznie. 

button iconzostaw nam wiadomość

Nasze przykładowe realizacje

Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:

jak możemy Ci pomóc?
arrow_icon

Tworzymy zamkniętą listę treści, których publikacja
jest następnie rozłożona w czasie.

arrow_icon

Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.

Artykuły blogowe mogą pokazywać, jak rozwiązywać problemy klienta – niezależnie od tego, czy chodzi
o »porównanie komunikatorów dla małej firmy«, czy o palący problem: »jakie buty do sukienki boho«.

Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO

faq

FAQ

najczęściej zadawane pytania

Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?

Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!

Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?

Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.

Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?

Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.

Najlepszy czas na działania był dekady temu. Ale lepszego czasu niż teraz już nie będzie.

David Brin