Prowadzenie bloga firmowego
– poznaj nasze usługi copywritingu SEO
Poprowadzimy bloga firmowego Twojego biznesu e-commerce!
Artykuły na zamówienie:
- Tworzymy artykuły na zamówione tematy i pod kątem wymaganych słów kluczowych.
- Dopasowujemy charakter treści do odbiorców
i celów biznesowych. - Nasze teksty pozycjonują Twój sklep i produkty (SEO).
Strategia treści
i frazy kluczowe:
- Opracowujemy strategię treści na bloga firmowego.
- Wykonujemy kompleksową analizę słów kluczowych
na potrzeby treści publikowanych na blogu firmowym. - Planujemy teksty i grafiki oraz zarządzamy kalendarzem umieszczenia ich w sieci.
Publikacja:
- Publikujemy treści klientów w ich CMS-ach.
- Nadajemy tekstom odpowiednie opisy, tytuły i metatagi.
jak możemy Ci pomóc?
Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.
wyślij zapytanieBlog firmowy wspomoże Twoje działania SEO, zbuduje profesjonalny wizerunek
i zwiększy zaufanie do Twojej marki. Nieistotne, czy sprzedajesz produkty, czy usługi.
Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC
Piszemy angażujące treści na zamówienie w 5 krokach
Frazy kluczowe
Nasz dział SEO identyfikuje i analizuje
odpowiednie frazy kluczowe lub weryfikuje słowa
kluczowe dostarczone przez klienta. Z długiej listy
wybieramy te, które najlepiej pasują do marki,
celów sprzedażowych i grupy docelowej.
Strategia treści
Na tej podstawie wspólnie z klientem
planujemy strategię treści. Posłuży ona
do przygotowania planu konkretnych tematów,
tekstów i grafik.
Kalendarz publikacji
Przygotowujemy kalendarz publikacji, który może posłużyć także jako podstawa
harmonogramu realizacji projektu.
Tworzenie treści
W tym kroku przeprowadzamy pogłębiony
research i analizujemy materiały od klienta.
Następnie copywriter wyspecjalizowany w danej
dziedzinie tworzy tekst zgodnie z zasadami SEO.
Na koniec SEO copywriting podlega
profesjonalnej redakcji merytoryczno-językowej.
Publikacja
Publikujemy materiały w CMS-ie klienta.
Dbamy o odpowiednie formatowanie i układ
treści. Optymalizujemy wszystko pod kątem SEO,
nadając odpowiednie metaopisy, tytuły i tagi.
Działamy elastycznie – dopasowujemy się
do
Twoich potrzeb
Ty decydujesz, które kroki zamówisz u nas,
a które zrealizujesz wewnętrznie.
Nasze przykładowe realizacje
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy zamkniętą listę treści, których publikacja
jest następnie rozłożona w czasie.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.
Artykuły blogowe mogą pokazywać, jak rozwiązywać problemy klienta – niezależnie od tego, czy chodzi
o »porównanie komunikatorów dla małej firmy«, czy o palący problem: »jakie buty do sukienki boho«.
Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?
Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!
Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?
Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.
Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?
Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.
Najlepszy czas na działania był dekady temu. Ale lepszego czasu niż teraz już nie będzie.
David Brin