SEO copywriting i strategia treści,
czyli skuteczne pozycjonowanie
sklepu internetowego
Sprzedawaj więcej dzięki skutecznym treściom
Własny sklep internetowy oznacza pełną kontrolę nad jego zawartością. Jeśli prowadzisz e-sklep i chcesz
zwiększyć sprzedaż, postaw na angażujące treści produktowe, informacyjne i edukacyjne.
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego opiera się na dwóch filarach, którymi są:
Opisy produktów i kategorii
Opisy pomagają kupującym podjąć decyzję. Prezentują produkt, odpowiadają
na najważniejsze pytania potencjalnych klientów i wykorzystują CTA do zwiększenia konwersji.
Jednocześnie pozycjonują produkty i Twój sklep w wynikach wyszukiwania
w wyszukiwarce Google (i nie tylko). Wyczerpujące opisy wzmocnią zaufanie
do sklepu i Twojej marki!
Treści na stronę i bloga
Przygotowanie opisu Twojej firmy oraz treści na bloga wymaga copywritingu SEO. Inspiruj i edukuj użytkowników – odpowiednie treści blogowe zwiększą widoczność Twojego sklepu internetowego i potencjał sprzedaży.
Strategia treści i frazy kluczowe
Artykuły na zamówienie i regularne prowadzenie bloga
Opisy produktów
Opisy kategorii
Każda platforma wymaga nieco innych działań promocyjnych i odpowiednich treści.
Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO
W CFEC oferujemy usługę copywritingu SEO
– tworzymy treści dostosowane do kontekstu i Twoich celów.
Strategia treści
i słowa kluczowe
Aby zwiększyć widoczność swojego sklepu internetowego, zacznij od podstaw. Wykorzystaj moc SEO i odpowiednio dobrane słowa kluczowe, by poprawić pozycję w wyszukiwarkach
i zwiększyć ruch w witrynie. Analiza fraz kluczowych i stworzenie strategii treści to najlepszy prezent, jaki możesz podarować swojej firmie!
Pomożemy Ci wybrać strategię treści dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu. Całość oprzemy na precyzyjnej identyfikacji fraz kluczowych, Twojego potencjału, a także działań
i wyników konkurencji. Optymalizacja sklepu internetowego to złożony proces, wymaga przemyślanego doboru słów kluczowych oraz linkowania wewnętrznego w tekstach SEO odpowiednich dla Twojej branży. Wówczas zwiększy się widoczność sklepu, dzięki czemu potencjalni klienci będą mogli szybciej Cię zauważyć. Już na tym etapie zyskasz dużą przewagę nad wieloma konkurentami!
Artykuły na zamówienie
i regularne prowadzenie bloga
w Twoim sklepie internetowym
Regularne publikacje na blogu mogą poprawić pozycję Twojego sklepu
w wyszukiwarkach internetowych. Wzmocnią rozpoznawalność marki i pomogą budować więź z klientami. Takie treści wyświetlają się organicznie, bo są indeksowane przez wyszukiwarki. Dzięki temu dają długofalowe efekty – wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania oraz większy ruch na stronie.
Tworzymy i optymalizujemy treści na blogi firmowe, do broszur PDF i innych publikacji. Zawsze w Twoim stylu. Zawsze zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania. Postaw
na zwiększenie sprzedaży i zwiększanie liczby potencjalnych klientów – wykorzystaj content marketing.
Opisy produktów
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Odpowiedź jest prosta. Zdaj się na rozbudowane, dobre opisy produktów. Rzetelnie opisując oferowane artykuły
i odpowiadając na pytania klientów, zachęcasz ich do zakupów. A dodatkowo pozytywnie wpływasz na pozycjonowanie sklepu internetowego dzięki copywritingowi SEO.
Wartościowe treści, które dla Ciebie napiszemy, sprawią, że Twoje produkty znajdą się wyżej w wynikach wyszukiwania Google (i nie tylko), a osoby, które klikną w link, tym chętniej zdecydują się na dokonanie zakupu.
Opisy kategorii
Chcesz wiedzieć, jak zwiększyć widoczność swojej strony? Wyróżnij się dzięki opisom kategorii. Więcej treści na stronie kategorii oznacza lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania, które z kolei przekładają się na lepsze pozycje także w przypadku stron produktów!
Obecnie niewiele firm publikuje treści na stronach kategorii. Łatwo to wykorzystać
i zwiększyć widoczność swojego sklepu dzięki skutecznym opisom kategorii.
Analiza współczesnych trendów daje jednoznaczne wyniki
– wysokiej jakości treści internetowe wspierają skuteczną sprzedaż online.
Nasze przykładowe realizacje
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy zamkniętą listę treści, których publikacja
jest następnie rozłożona w czasie.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?
Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!
Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?
Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.
Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?
Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.
Najlepszy czas na działania był dekadę temu. Ale lepszego czasu niż teraz już nie będzie
David Brin