Content writing – treści na stronę internetową

Szukając w sieci firm, które pomogą w realizacji danej potrzeby, internauci zwracają ogromną uwagę na zawartość witryn producentów i usługodawców. To na podstawie ich treści oceniają profesjonalizm marki – klienci muszą mieć pewność, że firma wywiązuje się z obietnic złożonych w reklamach i zapewnia wysoką jakość świadczonych usług czy oferowanych produktów.

Dla Nethansy przygotowaliśmy treści na nową stronę internetową, która ruszyła razem z premierą odświeżonej wersji narzędzia wspierającego sprzedaż. Platforma Nethansy – wcześniej dostępna tylko dla większych spółek – została wypuszczona na rynek w modelu SaaS, zapewniając także małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość zwiększenia zysków na zagranicznych marketplace’ach.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Strategia CFEC

 

W tego typu projektach eksperci CFEC:

  • Analizują ofertę klienta oraz grupę docelową, do której jest ona skierowana. Robimy wszystko, by przygotowane przez nas treści spełniały wszelkie wymagania klienta i pomagały realizować zamierzone przez niego cele.
  • Dobierają formę i optymalną długość treści. W zależności od oczekiwań klienta staramy się, aby nasze teksty przykuwały możliwie największą uwagę odbiorców, a zarazem przekazywały wszystkie najważniejsze informacje.
  • Wykonują KWR (ang. keyword research) na rynek polski i rynki zagraniczne. Dzięki dogłębnej analizie fraz kluczowych możemy maksymalnie zoptymalizować treści, tak aby poprawiały widoczność strony w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.
  • Tworzą treści(także w innych językach). Agencja CFEC współpracuje z wykwalifikowanym zespołem tłumaczy, który jest przeszkolony w zakresie SEO.
  • Przeprowadzają LSO (ang. linguistic sign-off), czyli ostateczną kontrolę jakości, dokonywaną na – w tym przypadku – opublikowanym już tekście.

Inne realizacje: