Projektowanie treści edukacyjnych dla locatheart: kurs mailowy
realizacje CFEC
Nasz klient – Locatheart
Agencja tłumaczeń locatheart to nowoczesna firma, która zajmuje się lokalizacją i tworzeniem treści, wykorzystując w tym celu zaawansowane technologie. Szeroki wachlarz oferowanych usług obejmuje takie branże i obszary kreacji jak m.in. e-commerce, marketing, SEO, IT, gry planszowe, mobilne i komputerowe, napisy filmowe czy teksty prawne.
Do czego służą treści edukacyjne w B2B?
Materiały edukacyjne – kursy, webinary itp. – mogą mieć wielorakie zastosowanie. Można ich użyć do wciągania potencjalnych klientów do lejka zakupowego, budowania świadomości czy prestiżu marki oraz więzi z nią, ale także do edukowania przyszłych klientów. Treści edukacyjne spełnią swoje zadanie tylko wtedy, jeśli zostaną gruntownie przemyślane i odpowiednio zaprojektowane.
Kurs mailowy o podstawach tłumaczenia w biznesie
Klient zwrócił się do nas z następującym problemem: niewiele polskich firm świadomie podchodzi do kwestii lokalizacji i tłumaczeń. Usuwanie ich w cień, nadawanie im niskiego priorytetu i zajmowanie się nimi „na ostatnią chwilę” skutkuje wyższymi kosztami i obniżoną jakością. Jak temu zapobiec?
Przygotowaliśmy poszerzający wiedzę kurs, który w przystępny sposób opisuje podstawowe zagadnienia związane ze zlecaniem, wyceną, zarządzaniem i weryfikacją projektów tłumaczeniowych. Korzystają z niego przedsiębiorcy i tłumacze-wolni strzelcy, którzy chcą lepiej poznać potrzeby swoich klientów. Zalecany jest także studentom kierunków związanych z zarządzaniem, biznesem międzynarodowym, e-commerce i tworzeniem oprogramowania.
Projekt jest długofalowy i ma na celu edukację u podstaw w firmach – jest kierowany zarówno do osób na niższym szczeblu zarządzania (czyli takich, które rzeczywiście szukają podwykonawców językowych i zarządzają takimi tłumaczeniami), jak i dla przyszłych pracowników. Przy okazji tej realizacji udało się osiągnąć cele poboczne:
• budowanie eksperckiego wizerunku firmy dzięki certyfikatom, które ludzie publikują na platformie LinkedIn;
• wzmocnienie pozycji locatheart w sieci, w wynikach wyszukiwania, dzięki linkom do kursu publikowanych na stronach wiodących instytucji edukacyjnych.
Przy tego typu projektach nasi eksperci:
• pomagają określić rodzaj treści dostosowany do potrzeb i grupy docelowej klienta;
• projektują treści;
• piszą teksty;
• tworzą mailing skierowany do klientów;
• dbają o kontakt z uczestnikami kursu, zbierają opinie i raportują;
• cyklicznie wprowadzają poprawki i modyfikacje (w porozumieniu z klientem).