Nasz klient – Nethansa

Nethansa to firma oferująca strategiczne wsparcie sprzedaży na ośmiu europejskich rynkach Amazona oraz na Kaufland.de. W ubiegłym roku wypuściła na rynek zaawansowaną aplikację typu SaaS – Platformę Nethansy, która pomaga automatyzować sprzedaż, sprawnie zarządzać tysiącami cen, produktów oraz zamówień, a także prognozować obroty.

Cele artykułów sponsorowanych

Dla naszego klienta napisaliśmy artykuły sponsorowane, w których zaprezentowaliśmy Nethansę i opisaliśmy wymierne korzyści, jakie niesie za sobą używanie narzędzi wspierających sprzedaż zagraniczną. Publikowane na zewnętrznych portalach teksty na zlecenie:

• Generują tzw. linki wychodzące, poprawiając pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Pozyskiwanie tego rodzaju linków to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny.
• Budują ekspercki wizerunek osób i firm, który znacząco wpływa na ich rozpoznawalność w sieci.
• Pozwalają dotrzeć do możliwie najszerszego grona odbiorców, co przekłada się na zwiększoną liczbę potencjalnych klientów.
Nasze artykuły miały na celu zapoznanie czytelników popularnych portali z Platformą Nethansy oraz usługami oferowanymi przez firmę. Kolejnym etapem naszych działań była promocja konkretnej kampanii Nethansy – firma gwarantowała min. 100 000 € zysku lub 50% wzrostu sprzedaży w rok lub zwrot abonamentu. Przygotowaliśmy tekst po polsku, który następnie został przetłumaczony na inne języki i wykorzystany na rynkach zagranicznych Europy Zachodniej i Północnej.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Strategia CFEC

W tego typu projektach eksperci CFEC:
• Przygotowują strategię treści sponsorowanych, wybierając tematykę, długość i liczbę potrzebnych tekstów na podstawie określonego budżetu. U podłoża każdej kampanii tego typu leżą potrzeby i cele zamierzone przez klientów.
• Dobierają media odpowiednie dla konkretnego projektu. Jeżeli klient prowadzi działalność na skalę międzynarodową, nasza strategia obejmuje również pozyskiwanie linków zagranicznych.
• Tworzą i optymalizują treści. Artykuły na zlecenie przygotowane przez CFEC zawsze zawierają najpopularniejsze frazy kluczowe związane z daną branżą – jeśli klient nie ma własnej listy fraz kluczowych, nasz wewnętrzny dział SEO sam ją przygotowuje. Nasi specjaliści dbają również o to, by tekst był odpowiednio sformatowany.
• Zajmują się publikacją i obsługą treści za pośrednictwem wiodących platform wykorzystywanych w strategiach content marketingowych – np. WhitePress.

Jeśli i Tobie zależy na klarownych opisach Twojego narzędzia lub usługi, skontaktuj się z nami już dziś!

Inne realizacje:

• Generują tzw. linki wychodzące, poprawiając pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Pozyskiwanie tego rodzaju linków to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny.
• Budują ekspercki wizerunek osób i firm, który znacząco wpływa na ich rozpoznawalność w sieci.
• Pozwalają dotrzeć do możliwie najszerszego grona odbiorców, co przekłada się na zwiększoną liczbę potencjalnych klientów.
Nasze artykuły miały na celu zapoznanie czytelników popularnych portali z Platformą Nethansy oraz usługami oferowanymi przez firmę. Kolejnym etapem naszych działań była promocja konkretnej kampanii Nethansy – firma gwarantowała min. 100 000 € zysku lub 50% wzrostu sprzedaży w rok lub zwrot abonamentu. Przygotowaliśmy tekst po polsku, który następnie został przetłumaczony na inne języki i wykorzystany na rynkach zagranicznych Europy Zachodniej i Północnej.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Cele artykułów sponsorowanych

 

Dla naszego klienta napisaliśmy artykuły sponsorowane, w których zaprezentowaliśmy Nethansę i opisaliśmy wymierne korzyści, jakie niesie za sobą używanie narzędzi wspierających sprzedaż zagraniczną. Publikowane na zewnętrznych portalach teksty na zlecenie:

Generują tzw. linki wychodzące, poprawiając pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Pozyskiwanie tego rodzaju linków to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny.
Budują ekspercki wizerunek osób i firm, który znacząco wpływa na ich rozpoznawalność w sieci.
Pozwalają dotrzeć do możliwie najszerszego grona odbiorców, co przekłada się na zwiększoną liczbę potencjalnych klientów.
Nasze artykuły miały na celu zapoznanie czytelników popularnych portali z Platformą Nethansy oraz usługami oferowanymi przez firmę. Kolejnym etapem naszych działań była promocja konkretnej kampanii Nethansy – firma gwarantowała min. 100 000 € zysku lub 50% wzrostu sprzedaży w rok lub zwrot abonamentu. Przygotowaliśmy tekst po polsku, który następnie został przetłumaczony na inne języki i wykorzystany na rynkach zagranicznych Europy Zachodniej i Północnej.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Strategia CFEC

 

W tego typu projektach eksperci CFEC:
• Przygotowują strategię treści sponsorowanych, wybierając tematykę, długość i liczbę potrzebnych tekstów na podstawie określonego budżetu. U podłoża każdej kampanii tego typu leżą potrzeby i cele zamierzone przez klientów.
Dobierają media odpowiednie dla konkretnego projektu. Jeżeli klient prowadzi działalność na skalę międzynarodową, nasza strategia obejmuje również pozyskiwanie linków zagranicznych.
Tworzą i optymalizują treści. Artykuły na zlecenie przygotowane przez CFEC zawsze zawierają najpopularniejsze frazy kluczowe związane z daną branżą – jeśli klient nie ma własnej listy fraz kluczowych, nasz wewnętrzny dział SEO sam ją przygotowuje. Nasi specjaliści dbają również o to, by tekst był odpowiednio sformatowany.
Zajmują się publikacją i obsługą treści za pośrednictwem wiodących platform wykorzystywanych w strategiach content marketingowych – np. WhitePress.