Nasz klient – Nethansa

Nethansa to firma oferująca strategiczne wsparcie sprzedaży na ośmiu europejskich rynkach Amazona oraz na Kaufland.de. W ubiegłym roku wypuściła na rynek zaawansowaną aplikację typu SaaS – Platformę Nethansy, która pomaga automatyzować sprzedaż, sprawnie zarządzać tysiącami cen, produktów oraz zamówień, a także prognozować obroty.

Content writing – treści na stronę internetową

Szukając w sieci firm, które pomogą w realizacji danej potrzeby, internauci zwracają ogromną uwagę na zawartość witryn producentów i usługodawców. To na podstawie ich treści oceniają profesjonalizm marki – klienci muszą mieć pewność, że firma wywiązuje się z obietnic złożonych w reklamach i zapewnia wysoką jakość świadczonych usług czy oferowanych produktów.

Dla Nethansy przygotowaliśmy treści na nową stronę internetową, która ruszyła razem z premierą odświeżonej wersji narzędzia wspierającego sprzedaż. Platforma Nethansy – wcześniej dostępna tylko dla większych spółek – została wypuszczona na rynek w modelu SaaS, zapewniając także małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość zwiększenia zysków na zagranicznych marketplace’ach.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Strategia CFEC

W tego typu projektach eksperci CFEC:
• Analizują ofertę klienta oraz grupę docelową, do której jest ona skierowana. Robimy wszystko, by przygotowane przez nas treści spełniały wszelkie wymagania klienta i pomagały realizować zamierzone przez niego cele.
• Dobierają formę i optymalną długość treści. W zależności od oczekiwań klienta staramy się, aby nasze teksty przykuwały możliwie największą uwagę odbiorców, a zarazem przekazywały wszystkie najważniejsze informacje.
• Wykonują KWR (ang. keyword research) na rynek polski i rynki zagraniczne. Dzięki dogłębnej analizie fraz kluczowych możemy maksymalnie zoptymalizować treści, tak aby poprawiały widoczność strony w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.
• Tworzą treści (także w innych językach). Agencja CFEC współpracuje z wykwalifikowanym zespołem tłumaczy, który jest przeszkolony w zakresie SEO.
• Przeprowadzają LSO (ang. linguistic sign-off), czyli ostateczną kontrolę jakości, dokonywaną na – w tym przypadku – opublikowanym już tekście.

Jeśli i Tobie zależy na klarownych opisach Twojego narzędzia lub usługi, skontaktuj się z nami już dziś!

Inne realizacje: