Znasz marketingową
zasadę 4P?

W połowie XX wieku Jerome McCarthy opracował koncepcję „4P”.
Połączenie czterech elementów – produktu (product), ceny (price), miejsca
(place) i promocji (promotion) – to fundament współczesnego marketingu.

Masz już cenę i produkt.
Pomożemy Ci zadbać o pozostałe 2P!

Platformy społecznościowe
i handlowe

E-commerce w praktyce nie musi się ograniczać do sklepów
internetowych. Trendy w branży są dziś jasne – sprzedawcy
internetowi mogą prowadzić sprzedaż także na marketplace’ach
i platformach społecznościowych.

Promocja w mediach społecznościowych i na stronach zewnętrznych

W branży e-commerce podstawą promocji jest copywriting internetowy. Wykracza on jednak poza media społecznościowe.
Promocja to dziś także publikacja artykułów sponsorowanych, które wzmacniają pozycję Twojej strony w Internecie.

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Każde miejsce wymaga nieco innych działań promocyjnych i odpowiednich treści.

Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO

W CFEC oferujemy copywriting internetowy

- tworzymy treści dostosowane do kontekstu (platformy, grupy docelowej,
typu kampanii, strategii marketingowej) i założeń SEO.

Karty produktów
na platformach sprzedażowych

Każda platforma sprzedażowa ma swoją specyfikę i wymogi. Tworzymy od zera
opisy produktów lub adaptujemy istniejące treści tak, by sprostać
oczekiwaniom klientów każdej z witryn tego typu. Stosujemy odpowiednie
wytyczne i formatowanie, a ponadto wykorzystujemy najskuteczniejsze
techniki pozycjonowania w zależności od platformy.

Przeprowadzamy analizę słów kluczowych – odpowiednie słowa kluczowe
produktów znacznie zwiększają ich widoczność w wyszukiwarkach
wewnętrznych platform (np. w wyszukiwarce Amazona).

Artykuły sponsorowane

Artykuły publikowane odpłatnie w mediach internetowych, np. na blogach i portalach, mogą poprawić Twoje wyniki w wyszukiwarkach internetowych oraz wzmocnić rozpoznawalność marki. Takie treści wyświetlają się często organicznie, są indeksowane przez wyszukiwarki i znajdują się na stronach dłużej niż reklamy. 

Tworzymy i optymalizujemy treści do kampanii typu content marketing czy link building (optymalizacja treści w wyszukiwarkach internetowych), a także wspieramy klientów w doborze miejsca publikacji takich treści (w oparciu o uznany system WhitePress).

Komunikacja z odbiorcami:
social media i opinie

W przypadku treści do social mediów kluczowe są frazy aktywacyjne używane przez
samych odbiorców. Potrafimy je znaleźć i wykorzystać do tworzenia treści, które
zbudują rozpoznawalność i zaufanie marki. Platformy społecznościowe stają się dziś
także platformami sprzedażowymi – możliwość bezpośredniej sprzedaży oferują już
m.in. Instagram i Facebook. 

Pomagamy też w komunikacji związanej z opiniami – przygotowujemy scenariusze
odpowiedzi udzielanych zarówno klientom zadowolonym, jak i rozczarowanym.

Reklamy

Tworzymy angażujące treści reklamowe dostosowane do Twojej grupy docelowej.

W tym przypadku także wplatamy do treści najwłaściwsze słowa kluczowe
dostarczone przez klienta lub nasz wewnętrzny dział SEO. Dzięki temu obniżamy koszty
reklam, zwłaszcza w przypadku Google Ads.

Analiza współczesnych trendów daje jednoznaczne wyniki
– wysokiej jakości treści internetowe wspierają skuteczną sprzedaż online.

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Nasze przykładowe realizacje

Pracujemy dla dużych i małych marek,
realizując prace w dwóch modelach:

jak możemy Ci pomóc?
arrow_icon

Tworzymy zamkniętą listę treści, których publikacja
jest następnie rozłożona w czasie.

arrow_icon

Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.

faq

FAQ

najczęściej zadawane pytania

Nie masz działu SEO?
Znajdziemy Twoje frazy kluczowe

Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!

Masz już treści? Zoptymalizujemy Twoje opisy
produktów, usług i kategorii

Optymalizacja to praca z już istniejącymi treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.

Masz stronę w wielu językach?
Przygotujemy teksty na każdy rynek

Współpracujemy z ekspertami od lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania treści do rynków docelowych. 

Najlepszy czas na działania był dekadę temu. Ale lepszego czasu niż teraz już nie będzie.

David Brin